BESTELLING EN LEVERING

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote blauwe knop. Als je de bestelling plaatst met je GameHero-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.

Bezorgadres van lopende bestelling Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen. Hoe je jouw adres nog wel kan wijzigen, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

Neem daarom contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. We zullen dan ons best doen het bezorgadres te wijzigen. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Game Hero en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.


Bezorgadres in account Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het bezorgadres in je account wijzigen? Dat kan! Ga in je GameHero-account naar het kopje 'gegevens'. Hier pas je jouw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan.

Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten. Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.

Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Het product wordt door ons gecontroleerd en als het in goede staat verkeert dan geven wij het een tweede kans. Bij alle Tweedekans-producten vertellen we je eerlijk wat er met het product is: we beschrijven 'm duidelijk en laten het bewijs zien op foto. Zo weet je precies wat je kan verwachten.

Je vindt al onze Tweedekans-producten hier.

Het hangt ervan af waar je bent. Bestellingen die hier worden verwerkt, nemen 5-7 werkdagen in beslag. Leveringen buiten Nederland en België kunnen 7-16 dagen duren. De leveringsdetails worden vermeld in uw bevestigingsmail.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt of zoek raakt. U kunt de status van uw bestelling checken via de Track & Trace die middels een mail is verstuurd.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op (klantenservice@gamehero.nl).

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit uw bestelling ontbreken ontvangt u deze doorgaans na 1-3 dagen.

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Als u niet tevreden bent over uw bestelling kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 1-3 werkdagen op uw rekening staat.

Zodra de bestelling is klaargemaakt krijgt u via de mail een Track & Trace code opgestuurd.

Vanaf het moment dat uw pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Betalen

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het grijze slotje in je browser.

Nee. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag van je direct rekening afgeschreven.

Je kan bij Game Hero niet betalen met Klarna of Afterpay.

Nee, helaas bieden wij deze service nog niet aan. Zodra dit kan zal je hiervan gelijk op de hoogte worden gebracht.

Ons rekeningnummer: NL47RABO0368660028. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

KVK: 82926131

BTW: NL862657489B01

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 1-3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Stuur ons een mail met je ordernummer, naam, adres en indien van toepassing je bedrijfsgegevens naar klantenservice@gamhero.nl. Binnen 1-2 werkdagen zal de factuur in je mailbox verschijnen.

Online kun je betalen met iDEAL, Bancontact, SEPA, creditcard (we accepteren Visa, Mastercard, AMEX), Paypal en Game Hero-cadeaubon.

PRODUCTEN

Wat vervelend om te horen dat je het product niet kunt vinden op onze website. Doordat wij samenwerken met partners kunnen wij in sommige gevallen producten inkopen bij onze partners. Wil je hier gebruik van maken? Contact onze klantenservice.

De voorraad van een product kun je vinden op de productpagina. Kan je het hier niet vinden? Contact dan onze klantenservice

opnemen met onze productexperts. We helpen je graag verder.

OVERIG

U kunt contact met ons opnemen met een van onze medewerkers! Wij helpen u graag verder.